Wednesday, May 30, 2018

Kes? Ikka ALEXANDER RAUDSEPP

1. Hobi (peale sulgpalli), mida vabal ajal teha

2. Lemmikmängija (võib olla Eestist või mujalt maailmast, ükskõik)

3. Löök või taktika, mida meeldib palju väljakul kasutada

4. Mõni nipp, mida uuele sulgpalli harrastajale õpetada kohe alguses

5. Milline Eesti treener on sulle parima mulje jätnud

6. Neli inimest - Raul Must, Kati Tolmoff, Tanel Padar, Beyonce

Kellega läheksid sulgpalli mängima, kellega kuuks ajaks reisile Kariibidele, kellega kinno, kellega sõbra/sõbranna sünnipäevale


1. Mulle meeldib vabal ajal discgolfi mängida ja suvel ujumas käia.

2. Minu lemmikmängija on Kevin Sanjaja Sukamuljo, sest ta on kiire ja ta loeb mängu väga hästi.

3. Minu lemmiklöök on paarismängu rull. Lemmik taktikaks on servi suruda kehasse ja sealt lüüa võrgu pealt maha ( ma nimetan seda kahe löögi ralliks).

4. Nipp oleks selline, et peaaegu kõik löögid tuleks teha randmest, sest siis liigutus väike ja võimas :)

5. Vaieldamatult on treener Rainer Kaljumäe jätnud mulle parima mulje, sest ta arvestab teiste mängijatega ja oskab trenne lõbusaks muuta.

6. Sulgpalli läheks mängima koos Kati Tolmoffiga, sest tal oleks kindlasti midagi uut mulle õpetada.
Reisile kuuks ajaks läheksin koos Tanel Padariga, sest ta on lahe inimene ja tema laulud on need, mida ma ei väsi kuulamast.
Kinno läheksin koos Beyoncega, sest ta teab kindlasti palju häid filme ja saab ka ta kõrval istuda.
Sõbra/sõbranna sünnipäevale läheksin koos Raul Mustaga, sest tema naljad suudavad naerma ajada ka kõige tõsisema inimese.



No comments:

Post a Comment