Tuesday, May 29, 2018

Olen Vaba, Olen Tahtlik, Olen Vabatahtlik


Kas te teadsite, et sel sügisel 7-16. september toimub Tallinnas, Kalevi Spordihallis üks eesti sulgpalli läbi aegade tähtsaimaid võistlusi Juunioride Euroopa Meistrivõistlused. Superluks! Tippvõistlus tuuakse kohe koju kätte, saab 10 päeva nautida fantastilist mängu, mis meile ju meeldib.

Kuid igat head asja peab ka korraldama. Eesti Sulgpalliliit otsibki nüüd vabatahtlikke selle võistluse läbiviimiseks. Mina kuulsin sellest hiljuti ja põmm, küsimust polnud, hüppasin abistamise pardale. Oota-oota, miks ma seda teen, võib teil tekkida küsimus?

Mis seal siis nii väga on? Pannakse tööle ja raha ju selle eest ka ei saa. See on mingi nali? Miks ma peaksin tulema, võib teil tekkida küsimus? Kuid mina tean midagi, mida enamus ei tea! Olen varemgi olnud sarnastel võistlustel vabatahtliku rollis ja räägin kogemusest.

Graafik on seal paindlik, kuna täiskasvanud tööinimesed tõesti ei pruugi saada iga päev, iga kell. Lisaks väiksed lisahüved nagu toitlustus ja meened (särgid). Saad vaadata oma silmaga tulevaste Euroopa/Maailma tippmängijate oskusi. Higi ja pisarad kindlasti, võibolla isegi verd.

Kuid mis peamine, saad tuttavaks uute inimestega ning erinevad seltskondlikud ettevõtmised kogu selle 10. päeva jooksul nii saalis kui saalist väljas. Emotsiooni on seal minu arvates peaaegu sama palju, kui mõnel kontserdil. Minule isiklikult sport ja sulgpall meeldib isegi rohkem, kui mõned teised kultuuriüritused. Aga see juba maitse küsimus.

Igatahes point see, et vabatahtlikke on nii suurele üritusele alati juurde vaja. Tule Sina ka ja naudime olukordi!

PS -Registreerida saab siin, 23. juuniks oleks tore, kui teada annaksite - - - >

https://goo.gl/forms/sHnmhHhpgIupitt92




No comments:

Post a Comment