Wednesday, January 1, 2014

Tavalise sulgpalluri pihtimus

Head uut aastat! Uuel aastal uue hooga. Kõike paremini, vingemalt, kiiremini! Aga ma mõtlesin, et ärme ole stampides kinni. Teeme uuel aastal midagi Uut! Sellest rääkides, avaldan enda 10 pihtimust (nagu Piibli 10 käsku).

1. Ma pole väga ammu (vähemalt 26 aastat) kirikus pihtimas käinud.
2. Ma pean ennast Martin Müürsepast ilusamaks meheks.
3. Neiu on mulle joogi välja teinud.
4. Olen meelega(!) piiri valetanud.
5. Olen meest suudelnud (kihlvedu loomulikult).
6. Olen raha peale kaarte mänginud.
7. Olen kohukese varastanud (koos sõbraga).
8. Ma olen tüdrukule öelnud, et ta näeb kena välja, aga tegelikult ei näinud.
9. Tuleb pikem lugu.

Mina, nagu paljud, põdesin keskkooli lõpukirjandit (enam pole 100% kirjand). Põhjusega, sest matas mõtled ikka selle koonuse ruumala valemi välja. Kasvõi käsu peale. Aga kirjandis, käsu peale kirjutama hakata - liiga palju survet.

Igatahes, mina mõtlesin välja salaplaani. Keskendusin ühele teemale, harjutasin, mõtlesin kõik laused läbi ja selleks teemaks oli meedia. Üks õhtu enne kirjandit panin sõrmed ja ka varbad risti, et tuleks meedia teema. Ja tuligi!
Sain 85 punkti.

10. Olen Ants Mängel


No comments:

Post a Comment