Sunday, December 7, 2014

Hüüdnimed vol 1

Daamid ja härrad, nüüd ja siin, võtan ette järgmise alateema, milleks on sulgpallurite hüüdnimed. Ükspäev mõtlesin, et näiteks korvpalli unelmate liigas NBA on mängijatele väga kihvtid hüüdnimed fännide ja ajakirjanike poolt pandud. Miks ei võiks sulgpallis niimoodi olla, kasvõi ainult siin meie väikses sulgpallitiigis? Teeme ära!

Kuigi ma veidi pelgan seda, kuna kellelegi hüüdnime panemine on suur vastutus õhukesel jääl. Inimestele ei pruugi meeldida nimi ega ka põhjendus. Seega isikud, keda ma järgnevalt hakkan mainima, palun andke mulle märku kui miski üldse ei meeldi või on ebamugav, et ma saaksin selle maha võtta. Aga üldiselt proovige seda mitte väga tõsiselt võtta, nii on kõige parem.

Mis seal ikka, hakkame pihta.

Mikk Järveoja
Vaikne Torm

Olles hiljuti temaga võistlustel paari mänginud jätab mees esmamuljel vaikse mulje. Ja tõepoolest ta ongi seda, kuid nii kui väljakule satub mängib isukalt. Tihtipeale tõmbab väljakul oma tempoga vastased keerisesse.
Helina Rüütel
Rapunzel

Arvatavasti kirjutas Lenna euroloo just Helina peale mõeldes. Ilmselgelt on hüüdnime põhirõhk saadud tema juustest, kuid ka tema lühike kasv ja sitkus toovad vähemalt mulle sellise pildi ette.
Karl Kert
Väike Nugis
Kellel mõni osa Discovery Nature kanalitelt vahele on jäänud ning nugisest suurt midagi ei tea, siis teen kiire kokkuvõtte. Väga liikuv, tegus ja tehniline elukas. Kaval loom, raske on teda võrku püüda, enamasti töötab see ainult jõuvõtteid kasutades.

No comments:

Post a Comment