Sunday, December 14, 2014

Naksitrall

Paljud kindlasti mõtlevad, et mis aineid see Mängel tarvitab, et sellist kraami nii kiiresti postitab? Ma tunnistan, et pole teiega päris aus olnud. Nimelt, ma ei saanud hulkade viisi kandideerimisavaldusi sulgpalliblogija ametikohale. Seega mul oli palju aega ette mõelda. Just nimelt, mulle meeldib natuke mõnikord ette mõelda. See põhjendabki viimase aja järjestikusi postitusi. Kuid suuri kiidusõnu pole vaja siin õhku visata, ma kunagi kuskil blogis olen maininud – et ma olen lihtsalt selline! Mulle meeldib nalja teha ja toredaid inimesi meelelahutada. Ja sulgpallirahvas on üldjuhul tore.

Mulle endalegi meeldib sulgpallist lugeda ja kuna keegi teine ei kirjuta, siis pean leppima enda kirjade lugemisega, nagu muhv. Aga ma ei kurda, mul endal on ka lõbus kirjutada ja mulle meeldib see.

Igatahes selline natuke põhjendav postitus, ei ole kindel, kas seda nüüd vaja oli, aga mis tehtud see tehtud.

Olge lõbusad!
Ants Mängel

No comments:

Post a Comment