Thursday, April 4, 2019

250. postitus Sulgpallisõprade Blogis

Kui ma umbes 6 ja pool aastat tagasi Sulgpalliliidu palvel selle blogi lõin, ei oleks ma uskunud, et nii palju aega hiljem ma ikka kirjutan siia enam vähem regulaarsusega. Täna on selline pooljuubel 250. postitus.

Teemaks võtan pidupäeva puhul üllatus-üllatus - sulgpalluriks olemise. Rohkem situatsiooni, mis on ette tulnud seoses selle kuningliku ala esindajana Eestis,ringi seigeldes.

Mäletan üht seika,paar aastat tagasi,kui läksin pubisse neiudele silmasid peale panema. Vallalistel on see lubatud, ma loodan vähemalt.

Sajangi sisse, võtan rummikoksi ja asun luurele. Näen ühe laua taga istub noor neiu sõbrannaga 2esi. Okei proovime, tundus selline rohelise-kollakas tuli olevat olukorrale. Lähenen rahulikult, mingit pick-up line mul ei olnud, lihtsalt :"Tsau, kuidas neiudel siin lauas läheb?" Sain võimaluse järgnevate hetkede jooksul ennast maha müüa.

Neiud küsivad umbes teise asjana minult :"Aga millega sa tegeled?" Ei hakanud õhulosse endast ehitama, mul oli plaanis Aus-Ants olla - nagu tavaliselt.

Vastasin et: "Olen sulgpallur/mängija/treener/blogipidaja."

Te oleks pidanud neiude nägusid nägema. Umbes, et : "Nojah, täna vist bemmiga koju ei sõida selle kutiga."

Lasid mul natuke endast rääkida. Proovisin casual olla, ütlesin, et olen selline 10-kordne Eesti meister paarismängudes - mitte liialt uhkustades, aga natuke ikka :)

Ja siis neiu, kelle pärast ma lauda läksin katkestab mind ja ütleb : "Kuule, saad mulle ja sõbrannale topeltrummikoksi tuua enne kui me varsti ära peame minema. Meil on õudsalt kiire."

Ma tõusin lauast püsti. Tänasin meeldiva jutuajamise eest ja ütlesin, et mulle eriti ei meeldi rummikoksid täna. Sorry neiud, pean minema.

Kokkuvõttes võib öelda, et ei ole lihtne olla sulgpallihuviline - mõnikord. Kuid, kes ütles, et peab alati lust ja lillepidu olema. Aga pole hullu, hea, et vanemad mu rahvatantsu trennist ära võtsid, kuna mulle lihtsalt ei meeldinud see - mitte, et rahvatants nõme oleks. Tuleb positiivsest küljest asjadele vaadata.

On ju, sulgpallisõbrad?!

Võtke mõnuga!


No comments:

Post a Comment