Tuesday, May 3, 2022

Kui Ma Oleksin ...

 Tsau, sulgpallisõbrad!

Kuidas öeldaksegi: “Kui pole ammu blogi kirjutanud, siis on paras aeg midagi kirjutada..”

Teemaks võtan midagi uhiuut, vaatab kuidas välja kukub.

“Kui Ma Oleksin ...”(edaspidi KMO) postitus võtab fookusesse mõne Eesti sulgpalluri, kus võtan luubi alla kolm stsenaariumit - Kui mina Ants Mängel oleksin antud mängija 1) Treener 2) Paarismängu partner 3) Vastane.

Üks palve, võtke võimalikult tõsiselt kõike öeldut.. Või siis mitte :)


MIKK ARU



1)KMO treener

Praeguste õunte pealt oleks vaja ikka veidi mängupraktikat laste kasvatamise kõrvalt lihvida ja sparringut anda, nii kui nii füüsiline vorm on liiga kõikuv. 

Serviolukorda ja kolme esimest lööki maitsestaks vürtsisemaks.

2)KMO paarismängupartner

Mul on võimalus olnud Mikuga paari mängida ja enamasti on läinud nii nagu minema pidi. Välja arvatud, kui me mõlemad oleme välja puhanud ja Ants oma “cooli” mängu ajal ei kaota :) Siis on isegi võimalus üllatuseks ... kui just mäng 3. Geimi peale ei lähe..

3) KMO vastane

Üksikmängus oleks lihtne - hea ümar, nurkade mäng, lootuses, et mulle esimesena kiirabi ei kutsuta.

Paarismängus on asi keerulisem. Mikk näeb välja küll nagu karu, aga on kaval kui rebane.. Oluline on teda võrgu ja teravas mängus mugavustsoonist välja saada ning et ta venna Andresega parasjagu ei mängi :)


No comments:

Post a Comment