Wednesday, November 18, 2015

Challenge - Eeltöötlus

Tavaliselt ma kellelegi individuaalselt postitusega ei pöördu. Kuid seoses eelseisva olukorraga teen erandi.

Karl, jõulud on tulekul. Natuke on veel minna, kuid mõnikord on hea ennast ette valmistada. Salm olemas? Kui ei ole, siis ma võin sind veidi aidata. Võta vabalt!

Üks, kaks, kolm, neli
Meil tulemas väike peli
Vaata, et kodutöö tehtud oleks
Taktikalisi nõuandeid mul sulle anda pole

Kui välja arvata seda, et kata jooni
Poole pealt rabak annab tooni
Kui tunned, et pea on tühi
Higi silme eest pühi

Su kodusaal võib ju eelis olla
Kuid mind ei peata ükski pollar
Üksikmäng mul vanast ajast selgelt meeles
Huvitav fakt – Arnole meeldis Raja Teele

Nüüd sammud trenni sean
Sinu võitmiseks meeletult pingutama pean
Võta teadmiseks, lihtsalt ma midagi ei anna
Lõpetuseks sellele riimile tahaks hüüumärgi panna!

No comments:

Post a Comment