Monday, November 23, 2015

Challenge Muudatus

Algselt sel pühapäeval kell 12 toimuva pidanud mängu tõstsin reedele 27.novembrile kella 20-ks, A le Coq spordihallis Tartus. Põhjuseks, kuna laupäevane Paarissulgede võistlus võib mõjuda mulle liiga väsitavalt ja tahan kindlasti endale anda parima võimaluse võitmiseks. Karl tuli samuti vastu.

Mängu taktikalise ettevalmistuse ja kokkuvõtte teen järgmisel nädalal. Nii palju ütlen, et intervjuu küsimused on ka valmis, kuid samuti võistlused, kus Kerdiga paari võiks mängida.

Üksikut olen võrreldes tavaliste treeningutega rohkem mänginud. Meistriliiga neiud mulle vastu ei saanud. Kavald loputas mind 21:8, aga eks mul oligi äratust vaja saada. See nädal on plaanis veel paar treeningmängu. Täna lähen Pungasega sparrima, kes lubas mängida nagu Kert. Ma eeldan, et see tähendab, et paneb tilka ning ootab mu karjatust.

Olen isegi uudishimulik, milliseks reedene matš kujuneb. Nagu eestlastel kombeks öelda on - elame näeme!

No comments:

Post a Comment