Saturday, June 13, 2020

Kilde Koit Muruga

Väikse poisina on mul meeles mõned hetked treener Koit Muruga.


1) Murule meeldis ka teisi spordialasid lastele tutvustada ja kindlasti andis see mitmekülgsust trennidesse. Käisime üks hooaeg kord nädalas korvpalli mängimas Tondiraba Keskkooli võimlas. Ma olin noorim, kes platsil oli ja üldiselt ma kolmepunktiviset ei proovinud, kuna lihtsalt ei visanud välja, või läks nagu s*** vastu lauda või pandi räme kulp. Kuid harjutasin vabal ajal hoovis ja lõpuks sain jõu ja täpsuse paika ning proovisingi trennis ka visata. Kui Muru nägi, et ma esimese kolmese lõpuks sisse sain ütles ta: "NBA!".


2) Minuga samal ajal käis sama noor Mikk Aru ja kaks tüdrukut veel meie vanuseklassis. Neiud olid tublid ja toredad, kuid üks mängis paremini, aga teine oli ilusam. Üks päev tuleb Muru minu ja Miku juurde, et poisid nüüd saate segapaarismängu partnerid. Ütles mulle, et Ants, kuna sina oled parem mängija, siis saad valida. Mul pikka mõtlemist ei olnud, võtsin parema mängija. Mikk läks särama nagu küünal ja jäi ka väga rahule.


3) Esimene suvine spordilaager. Kohe õhtul tutvumisõhtu, kus kõik poisid kohal. Tubadesse panek, aga keegi peab treener Muruga tuba jagama. Keegi ei tahtnud väga seda teha. Mina ja Mikk olime noorimad ning Muru otsustas lihtsalt, viskame münti, võitja saab valida, mis tuppa läheb. Mikk võitis mündiviske ja loomulikult valis coolide suuremate poiste toa. Mina pidin terve laager Muru norskamist kuulma.

Foto : Eesti Messid


2 comments:

  1. Äge Ants ,et seda kirjutad. Mäletan kui sulle ja Mikule Toomasega kulpi peale panime. Karl oli parim palli ületooja. Olid ägedad ajad. Tervitustega Muru kasvandik Kristo Piksar

    ReplyDelete