Saturday, June 27, 2020

Tervist, Rõõmu ja Ahoisid Sulgpallisõbrad!

“Tegude” ja sündmusterohke 2020.  aasta on mind mõtlema pannud. Kas ma liigun kuhugi, ükskõik kas edasi või tagasi või hoopis sein on ees. Ise ei oskaki kõrvalt aru saada.. Tean vaid üht hetkel - mul oleks midagi uut ja särstakat enda ellu vaja, mis sütitaks mu spordisära! Kellelgi soovitusi on? Ise kaalun hetkel Tennist.

Mis ma tahan öelda, et sulgpallisaalides hakkab mind harvem nägema ja paarismängukutseid väga pole mõtet saata. Blogisse kirjutan, kui midagi põnevat juhtub või kui tuju on.. 

Üldiselt pole ei hüvastijätukiri sulgpallile ega ka :”Ou-ou, Kuulake Mis Mul Nüüd öelda on!”

Lihtsalt väike break point või murde pall.

Soovin väikestele, noortele, täiskasvanutele - nii pässidele, Vanameistritele ning sägadele - Hambad taha, pall maha!

Lühidalt - Tsau-paka, nägesh!


No comments:

Post a Comment