Thursday, December 20, 2012

Eesti mängijad YEI-l 2013

Vähem kui kuu aja pärast algava võistluse eel teeme tutvust eesti mängijatega, kes plaanivad mängida ning meie lippu kõrgel hoida.

GETTER SAAR

Getter on 20. aastane ja sulgpalliga tegelenud 11 aastat. Elab Soomes, treener  Imam Teguh Santoso. 

Ta enda sõnul on silmapaistvamad tulemused veel ees!

YEI eesmärgiks veerandfinaal ja küll sealt edasi improviseerib. 

Tugevateks külgedeks väljakul peab võitlusvaimu ja kiirust. 

Lemmiklöögiks pildil olev tagantkäe nurgast eestkäe tilk.







RAINER KALJUMÄE

Treener: Heiki Sorge, Aigar Tõnus

Vanus: 24

Sponsorid: Europark, Multiprint, Hansa Law Offices, Yonex

Reket: Yonex Voltric 80

Parim saavutus: Eesti Super Karikas 2012 I koht, Võistkondlik EM 2011 9.koht, Eesti Meistrivõistluse 4-kordne hõbemedali omanik meesüksikmängus

Eesmärk YEI-l: Finaal mõlemas mänguliigis

Ambitsioon mängijana: Saavutada enda võimete maksimum ja võita Raul Musta

Kui ma ei mängiks sulgpalli, oleksin kulturist.

Lemmikmängija: Lin Dan

Lemmiknäitleja: Patrick Swayze

Relv sulgpalliväljakul: Rabak

Relv tavaelus: Superstaari välimus

Lemmiksportlane: Roger Federer

Lemmikloom: Tiiger

Elumoto: Tee seda, mida meeldib


Piinlikum situatsioon väljakul: Noortevõistlusel Rootsis avastasin soojendusdressi ära võttes, et all polnud muud kui mu lemmikvärvi(helesinised) bokserid.

Alustasin mängimist 12-aastaselt ja trenni vedas mind minu onu Aigar Tõnus, kes on noortekoondise peatreener. 


1 comment:

  1. Elu on hea, kui olete oma kallimale, ma ütlen seda, sest kui mul oli probleeme minu armuke, ma ei ole kunagi näinud, elu on hea asi, kuid tänu Tempel Vastus Dr. Obodo, et aidata mind pani õigekirja tõi mu armuke, et mind 48 tunni jooksul. Mu abikaasa jättis mind teise naise pärast 7 aastat abielu, kuid Dr Obodo aitas mul edasi magic, mis tõi ta mulle 48 tundi. Ma ei ütle teile rohkem üksikasju ise, kuid ma ainult soovitada neid, kellel on probleeme seal suhted või abielu võtta ühendust Dr. Obodo kasutades neid andmeid;
    ( templeofanswer@hotmail.co.uk)
    Whatsapp: + 2348155425481

    ReplyDelete