Friday, December 21, 2012

YEI mängijad 3

LAURA TOMBAND

Laura on 21. aastane, sulgpalliga tegelenud 8 aastat ning treeneriks Heiki Sorge.

Parimaks tulemuseks peab 2012. Super Karika võitu segapaaris.

YEI eesmärgiks segapaaris veerandfinaali jõuda.

Kõige sümpaatsemaks mängijaks on Lee Chong Wei. Nõrgaks küljeks peab vähest jõudu löökide puhul.
Lemmiklöögiks on võrgurull.

Naljakas lugu on seotud Lätis toimunud võistlusega Riga Babolat Open, kus ta jõudis Kristjaniga segapaaris finaali, ent ajakava venis ja finaal jäi toimumata, sest selleks ajaks olid saalihoki mängijad omad väljaku püsti pannud ja võistluse organisaatoritel ei jäänudki muud üle kui võistlus katkestada.


KRISTJAN KALJURAND


Kristjan on 20. aastane ning sulgpalliga tegelenud tervelt 14 aastat. Treeneriks samuti Heiki Sorge.

Silmapaistvaim saavutus on 2012. aasta Eesti meistritiitel meespaarismängus.

Eesmärk YEI-l meespaaris- ja segapaarismängus esimene ring võita.

Lemmikmängija hiinlane Fu Haifeng oma võimsa rabaku tõttu.

Tugevaim külg on rabak, nõrgaks küljeks ilmselt kiirus.

Lemmiklöögiks on risti koridori maha löömine.

1 comment:

  1. Elu on hea, kui olete oma kallimale, ma ütlen seda, sest kui mul oli probleeme minu armuke, ma ei ole kunagi näinud, elu on hea asi, kuid tänu Tempel Vastus Dr. Obodo, et aidata mind pani õigekirja tõi mu armuke, et mind 48 tunni jooksul. Mu abikaasa jättis mind teise naise pärast 7 aastat abielu, kuid Dr Obodo aitas mul edasi magic, mis tõi ta mulle 48 tundi. Ma ei ütle teile rohkem üksikasju ise, kuid ma ainult soovitada neid, kellel on probleeme seal suhted või abielu võtta ühendust Dr. Obodo kasutades neid andmeid;
    ( templeofanswer@hotmail.co.uk)
    Whatsapp: + 2348155425481

    ReplyDelete