Friday, December 21, 2012

YEI mängijad 2

RONALD ÜPRUS


Ronald on 20. aastane ja sulgpalliga tegelenud tsirka 13 aastat. Treeneriks hetkel Heiki Sorge.

Silmapaistvamaks tulemuseks peab EMV 2012 üksikmängus saavutatud 4.kohta.

Eesmärk YEI-l on pääs põhitabelisse ja mängida oma A-klassi mängu.

Lemmikmängija on Lee Chong Wei.

Tugevaks küljeks peab seda, et suudab lüüa oma hea hüppevõime pärast kõrgelt rabakut, mis moodustab hea nurga ning raskusi vastastele. Nõrga küljena toob välja laiskuse väljakul ja viitsimatuse pallile vastu minna.

Lemmiklöögiks on eriti keerulisest kohast löödud rabak.

RAUL KÄSNER

Raul on 24. aastane ja sulgpalli mänginud 13 aastat. Treeneriks Heiki Sorge.

Silmapaistvamaks saavutuste all toob välja 2 aastat tagasi EM-il Belgia esipaari põrmustamise ning YEI2012 meespaaris veerandfinaali jõudmise. Eesti tasemel muidugi 2 meistritiitlit samuti meespaaris.

Eesmärk YEI-l see aasta võimalikult vigaselt, aga õigesti servida ning vähemalt veerandfinaali murdmine.

Talle meeldivad igasugused pettega lõikelöögid ning peab neid ka enda tugevuseks. Suurimaks nõrkuseks paaris peab kesist sparringu taset, mistõttu suudavad kõige olulisema nüansina top 100 mängijad  kiirema ja teravama mänguga murda.

Lisainfo Raulilt : Nii uskumatu kui see ka pole käisin 2 aastat võistlustantsus. Maru naiselik tundus! Ema huvi oli ka suur, aga suutsin ta ümber veenda ja läksin hoopis karditrenni. Ikka korralik meeste värk. Sai ehitada ja sõita jne. Juba siis oli Triitoni sulgpalliklubi usin noori sportlasi leidma ning nad olid kuidagi suutnud minu ümbruskonna lastest suurema osa enda punti meelitada. Läksin ühel korral kaasa (aasta oli siis 99 ja oktoobrikuu)  ja paistsin füüsiliste eelduste poolest silma, mistõttu treener mind tagasi kutsus. Ja siin ma siis nüüd olen…maailma mehelikuma spordiala juures:)



1 comment:

  1. Elu on hea, kui olete oma kallimale, ma ütlen seda, sest kui mul oli probleeme minu armuke, ma ei ole kunagi näinud, elu on hea asi, kuid tänu Tempel Vastus Dr. Obodo, et aidata mind pani õigekirja tõi mu armuke, et mind 48 tunni jooksul. Mu abikaasa jättis mind teise naise pärast 7 aastat abielu, kuid Dr Obodo aitas mul edasi magic, mis tõi ta mulle 48 tundi. Ma ei ütle teile rohkem üksikasju ise, kuid ma ainult soovitada neid, kellel on probleeme seal suhted või abielu võtta ühendust Dr. Obodo kasutades neid andmeid;
    ( templeofanswer@hotmail.co.uk)
    Whatsapp: + 2348155425481

    ReplyDelete