Tuesday, November 14, 2017

Intervjuu Hannaliina Pihoga

Tere, Hannaliina! Kuidas läheb?

Tere, mul läheb hästi! :)

Kuidas sa sulgpalli juurde sattusid?

Ma käisin judo trennis ja sõbranna samast trennist ütles, et läheb sulgpalli proovima ja kutsus mind ka ning nii ma läksin ja jäingi ala juurde.

Mis sulle selles mängus algul kõige rohkem meeldis, et trennis edasi käisid? Mis praegu meeldib?

Mulle meeldis see, et tegime trennis väga palju erinevaid harjutusi ja oli palju vaheldust. Praegu meeldib kiirus ja see, et alati on võimalus ennast ületada.

Kas sul on veel mõni hobi, mida vabal ajal meeldib teha?

Mulle meeldib tegeleda erinevate spordialadega nagu näiteks jooksmine, disc-golf, suusatamine jne.

Hiljuti toimus Soomes Finnish International U19 rahvusvaheline noortevõistlus, kus sul õnnestus segapaar eriti hästi. Koos Matis Kaartiga saavutasite teise koha. Räägi, kuidas mängud läksid ja mis muljed üldse võistlusest olid?

Üksik ja naispaar ei läinud nii hästi kui ma oleksin tahtnud, aga segapaariga jäime Matisega mõlemad väga rahule, seda enam, et me kumbki isegi ei mäletanud, millal me viimati koos mängisime. Võistlus oli minu meelest hästi korraldatud ja mängijate tase ka üsna hea.

Mitu korda nädalas tavaliselt trenni teed? Kuidas trennid välja näevad?

Sulgpallitrenne teen tavaliselt 6 korda nädalas, lisaks käin paar korda nädalas ise jooksmas ja/või jõusaalis. Trennid kestavad 1,5h ja on erinevad. Mõnikord on multyfeeding, teine kord ühe palliga harjutused.

Kas sa ise eelistad mingit mänguliiki, mida kõige rohkem meeldib mängida? Kui jah, siis miks?

Kõige rohkem meeldib mulle segapaar, kuna see on kiirem kui teised mänguliigid.

Mida pead enda senise mängijakarjääri parimaks mänguks? Mida pead parimaks tulemuseks?

Üks hea mäng, mis kohe meenub oli suveuniversiaadil ühe tugeva Saksamaa paari vastu, kus me Sigridiga ei osanud loota, et neile nii hästi vastu saame. Parim saavutus on pronksmedal Eesti Meistrivõistlustel naispaaris.

Mis on su lähema paari aasta põhieesmärk sulgpallis?

Peale noorteklassi lõppu ka täiskasvanute vanuseklassis konkurentsivõimeline olla.



No comments:

Post a Comment