Tuesday, November 7, 2017

VÄLJAASTE vol 6

EINAR VEEDE

Kui sa oled Eesti sulgpallimaastikul kolm kümnendit sulgpalli Meistriliigas taga ajanud, siis oled minu silmis teeninud välja auastme - sulgpallikorüfee. Einar on olnud igas mänguliigis ohtlik, üksikus vallutab küll hetkel Seenioride tiitleid. Kuid just paarides on ta ikka paras peavalu vastastele. Proovid võrgus tema vastu punkti õngitseda, saad rullbiskviidi vastu. Kui tundub, et punkt põhimõtteliselt olemas, viskab ta sulle sellise liblika, et kasvõi kuivata väljak ise austusest ära. Omab ka huvitavat hobi - suitsetab kodus ahjus sinki ja kala, mis viivad keele alla.


HELEN KLAOS

Helen on paarismängule keskendunud mängija, kes paistab silma intelligentse mängustiili poolest. Tuleb rõhuda oma trumpidele. Kuigi ma ise suurt midagi eeskäeservist paarismängus ei arva, siis Klaose pallingul olen eriti valvas. Pärast emaks saamist ei ole ta sulgpalli jätnud ning lisaks ise mängimisele, annab ta ka lastele trenne.


URMAS LEEMAN

Urmas avastas sulgpalli enda jaoks küllaltki hilja, kuid märkamatult on ta jõudnud Esiliigasse ja Seenioride Meistrivõistlustel on medalikanditaat. Paar korda olen ta vastu trennis ka mänginud ja mulle meeldib, et ta tögab ka vastu, kui teda mängu suhtes verbaalselt töötlen. Ei pane pahaks ka Eesti sulgpalli veidi toetada, tänu temale on Eesti Meistrivõistlustel viimased aastad rahalised auhinnad.

No comments:

Post a Comment