Sunday, March 10, 2019

RAGNAR SEPP : "Kuidas ma Antsu võidan!"


Osalemine on peaasi“ oli juba ammu mu lemmikmoto. Isegi sellele vaatamata, kui palju raha on seepärast lennanud Kuule ja pole sealt naasnudki. Kuid mu eneseusk ei ole kahanenud – on läinud ainult kõvemaks. Ja ma alati teadsin, et minu aeg veel tuleb!

Ja kui avalikkuse silmade ette kõlas etteheide, et Ragnar sa sihid palju - mida sa ei oska ja sul pole õigust, ma kohe tabasin, et verine lahing on tulemas ja kes ma olen ,et kõrvale astuda?!

Selge pilt - Antsu selja taga on suur kogemus, taktikaline ja tehniline paremus, aga ka tavaliste inimeste armastus.

Minu käes on üksnes endasseusk ja karvane kass (tema kohta ma pole kindel et see on ehtne armastus?). Järgnevalt mängu põhjalik analüüs ehk mis on Antsul hea ja halb. Ja mida ma oskan vastu pakkuda?
  1. Löögitehnika. Kiired kõrged kauged, ootamatud tilgad ja tapetavad rabakud. Ütleks veel võrgutehnika, kuid loodan, et nii kaugele Ants ei hakka jooksma. Selle vastu mul on üliinimlik keskendumine ja mängu ettelugemine (kui ma nendest asjadest mängu enne ei unusta).
  2. Taktika. Juba kunagisest mängus K.Kerti vastu oli arusaadav, et Ants ei põruta palli niisama õhku ära. Ta mängib sulgpalli nagu grossmeister pokerfeissiga ja kindlasti mõtleb paar lööki edasi. Palli mängus hoidmine oleks mu jaoks sama asi nagu Antsu vile all tantsimine. Ehk siin tuleb võitlus initsatiivi eest, kuid ka võimalik, et Antsul on meeles kohal seista ja teise numbrina tegutseda.
  3. Pettelöögid. Selline vastik relv, mida Ants oskab väga ilusti kasutada ja mis muudab sind hoopis lootusetuks ja elust kibestunuks. Mul ei ole ühtegi pettelööki, kui me ei võta arvesse neid, millega ma petan iseenda.
  4. Psüholoogiline võimsus. Siin on kindel Antsu paremus. Mitte sellepärast, et Ants on selles väga tugev, aga sellepärast, et see on minu kõige nõrgem koht. Ja paaripäevaga seda ei saa muuta. Aga omast alateadvusest ma võin alati välja kutsuda Hullu Ragnari. Teda psühholoogia ei huvita – ta haistab verd ja jookseb lõhna poole otse. Loodan, et teiseks mänguks ta tulebki.
  5. Füüsiline vastupidavus. See ei ole vist Antsu parim sõber, sest ta parimad sõbrad juba ammu elavad A le Coqi linnas ja Saku külas. Füüsiline vastupidavus pole nendes kohtades teretulnud külastaja. Mina aga elan just Kalevi kergejõustikuhalli juures ja isegi oman kuukaarti. 20 külastuse kaart on juba otsas. Ehk juba soojenduses püüan Antsu keha proovile panna.
  6. Liikumine. Ants on suur Meister ja tema väärikusele ei sobi nagu peni ringi joosta. Kuid mina olen just „everyday regular normal guy“ ja võin küll joosta. Pole midagi. Küsimus on üksnes selles, kas sel jooksul on sisu või ma jooksen ainult selleks , et palli maast tõsta ja Hr Mängelile üle anda.
Ehk tuleval mängul on Antsu plaan oma löögitehnikaga ja pettelöökidega mind surve alla panna ja väikse higiga võit kätte saada. Ja niimoodi kaks korda.

Mu kavas on aga pikkade rallide läbi ja Hullu Ragnari abil pressida Antsult mitte ainult higi ja verd välja, vaid ka hing purustada. Niimoodi heiskan ma oma võidulipu!

No comments:

Post a Comment