Thursday, March 14, 2019

SEPP vs MÄNGEL MÄNGU KOKKUVÕTE

Ahoi, Sulgpallisõbrad!

Kas teate seda ütlust, kuidas mõnikord lumepall veerema hakkab ja paisub suureks? Täpselt selline tunne on mul nädal aega olnud. Esialgu süütust lõõpimisest ja avalikust verbaalsest väljakutsest, sai reaalsus. Ragnar, Sinust ma räägin siin postituses omajagu, aga kas tohib Sinuga aus olla? Täpselt samamoodi, kui ma FB Sulgpalli grupis sind kritiseerisin. Ma imetlen Sinu töökust, tahtejõudu ja meeletut sulkafännlust! Respekt! Aga ära pilvedesse tõuse - kriitika tuleb hiljem.

Täna 14. märtsil oli plaanis mäng, mis süttis umbes nädal aega tagasi - umbes samamoodi nagu keskajal - mõõgavõitluse duelliga. Seekord mõõkadeks sulgpallireketid ja mänguks sulgpall, mida me sulgpallisõbrad ju tegelikult armastame.

Kas ma magasin hästi? Kas ma olin närvis? Nii ja naa. Magasin üllatavalt hästi. Närvi kohta ütlen seda, kui sul on see enne matši/üritust, siis järelikult hoolid. Ja mul oli ausalt, natuke :)

Kuidas ma matšiks valmistusin?

Mäng algas 15.00, aga mul oli plaanis 14.00 saalis olla. Kibelesin, jõudsin 13.30. Tegin small-talki Tondiraba bossi ja kõva sulkaentuasiasti Kristo Kaselaga. Panin rahulikult trenniriided selga ja tegin esimese soojenduse 14.00. Mulle meeldib enne tähtsat kohtumist - suhteline, kelle jaoks tähtis, kelle jaoks lihtsalt "klounaad" - ennast õigele lainele viia.
Saalis 1h varem kui vastane. Peab Meeldima!

Mulle meeldib varakult saalis olla, eriti enne vastast. Töödelda teda vaikselt niimoodi - tänan internetti ja Facebooki! Edasi teen rahulikult soojaks, kiiret pole. Panin kõrvaklappidesse muusika. Keda huvitab, siis minu motivatsioonilood olid - - - > Genka - "Meie mäng", Genka feat Eesti räpparid "Kõik" ja mu isiklik lemmik "Serenade Immortale". Kuulasin neid lugusid mitu-mitu korda läbi.

Sepp saabus saali 14.35. Minu arvates, liiga hilja, aga samas pole hullu.

Minule üllatuseks hakkas publikut saali järjest ilmuma. Ma tõesti ei osanud arvata, et see matš nii korda läheb, et lausa peab oma silmaga nägema. Mina ja Ragnar võtsime seda komplimendina.

Tegime paar soojenduslööki ja mäng algas väikese hilinemisega 15.05. Tahan tänada, Tondiraba eestvedajat Kristot, et ta tegi Live Streami Sulgpalli grupi. Algul oli küll probleeme, aga need lahendati kiirelt ära.

MÄNG 1

Tunnistan, et olin algul pisut närvis. Läks umbes 5 punkti aega, kui elasin mängu sisse. Alguses läksime punkt punktis. Intervallil juhtisin 11:9. Siis sain paar lihtsat punkti ja rebisin eest ära. Esimese mängu alguses ta mängis minu arvates taktikaliselt valesti. Ragnar, kui su eelis on füüsis pika puuga - mängi üksikmängus kõrget kauget ja otsi sealt vabu kohti. Sina aga läksid oma "tavalist mängu mängima" ja üsna tihti jätsid mulle võrku. Usu mind, see oli su suurim viga, sest võrgus mul on 25 aastat kogemust. Seda kala sa ei püüa õnnega!

Esimese geimi võitsin 21:13. Publik elas maruliselt kaasa ja tegi teravaid ning humoorikaid kommentaare. Nautisin igat hetke väljakul. Teine geim tuli juba adrennaliini pealt. Juhtisin 18:8, kui ütlesin Tõnu Terepingile, mu trenniõpilasele Kuuse Klubis: "Pane kirja, siit tuleb alla 10!" Tuligi - teine 21:8. Esimese matši järel mõtlesin, et kõik läheb plaanipäraselt.

Kuna DUELL käis 2 mängu võiduni, siis võtsin 5 minutit puhkust ja panin teise särgi. Sepp vastas samamoodi.

MÄNG 2

Loosi valimise andis peakohtunik Reet Vokk seekord mulle ja ma võitsin loosi. Läksin teist taktikat pidi ja valisin uuesti algul parema poole, et hea emotsiooniga mäng finišisisse purjetada!

Algus oli tormiline, sain 5:0 ette ja tundsin, et see mäng on nagu kerge lõunaoode. Kuid alahindasin Seppa. Mees sütitas endale energiat ja tuli järgi. Ma täpselt ei mäleta, läks isegi vist juhtima 10:9. Aga probleem polnud seisus. Mul tõmbas järsku kopsu tõsiselt kokku. Jah, ma teadsin, et see on võimalus, aga mul polnud head plaani, kuidas sellest üle olla.

Siinkohal tahan tänada publikut - keda oli ligi 15 - Teie aitasite mu tagasi mängu. Mul oli vaja uut energiat ja Teie kaasaelamine aitas tohutult. Ja need mahlakad kommentaarid väljaku kõrvalt - ma ei oleks ise seda paremini suutnud kirjutada.

Tagasi mängu juurde. Saan paar kerget viga Sepalt välja meelitatud ja lähen paari punktiga juhtima. Mind on õpetatud juba algusest peale - ära alahinda vastast! Võin ausalt öelda, täna mängisin maksimum keskendumisega.

Võtsin kõva spurdiga geimivõidu 21:13. Kuid mis kõige tähtsam, mul polnud enam kops koos. Elasin täielikult mängu sisse ja nautisin sulgpalli väljakul olemist - isegi üksikmängu mängides. Viimane geim tuli juba mõnuga 21:11. Kokku DUELLI võit 4:0 Ants Mängelile.

Ragnar Sepp ma olen Sinuga aus. Antud matši ei olnud mul plaanis enda maine ja edevuse edendamiseks. See oli mõeldud Sulle. Tegelikult sa oled lahe vana - hingega asja juures. Aga ütlen sulle ühe soovituse -Welcome to Estonia!

Tule mängi meie GP-sid ja teisi üksikmängu võistlusi. Ära mine välisvõitslustele...veel. Arene ja saa häid mänge siit meie kodumaalt. Võta eratrenne, ära mõtle üle, naudi mängu, naudi protsessi, muutused ei sünni üleöö. Ma tean, et tõsist sportimisaega on meil kõigil piiratud. Kuid ära kiirusta kohe enda unistusi liiga kõrgete lainetega vetes teoks saatma!

Antud Duell tõestas ilmekalt ära, et Sulgpall on Peaga Mäng. Sepp oli minust kordades füüsilisega üle, kuid tehnikat ei pärita - seda sa õpid aastatega. Õige taktika  võib Sind võidusaarele tüürida!

LÕPETUSEKS

Tahan esiteks tänada kõiki, kes said tulla meie matšile Tondiraba Sulgpallihalli kaasa elama. Ilma teieta oleks Duell päris kurb olnud ;)

Teiseks tahaks tänada, et nii paljud tulid selle marulise nädala jooksul edu ja õnne soovima, et ikka kõik õnnestuks. Ma ei jõua teid kõiki üles lugeda.
Kolmandaks tahan tänada sparringupartnereid,mänguks valmistumiseks. Ilma tähtsuse järjekorrata : Urmas Leeman, Pille Puskar, Tarmo Tubro, Pavel Iljin, Kristjan Tõnismäe, Väino Kiuru.
Neljandaks tahan tänada RAGNAR SEPPA. See nõuab julgust ja pisut meeldivat ülbust, et tulla avalikult "underdogi" rollis sellisele mängule. Sina tegid seda koheselt. Müts maha! Kui sa nii jätkad - Sa saavutad omad võidud - usu mind. Võib olla mitte maailma TOP 10, aga kes ütles, et see kõige tähtsam on?!



Viimaks tahaks tänada kõiki, kes panustasid mängule ja kes toetasid selle nädala jooksul Murufondi. Täpse summa, mis selle kohtumisega teeniti, annan teada varsti. Olen väsinud ja vajan aega taastumiseks.

Kohapeal oli ka võimalik "Piletinotsusse" Murufondi toetusi panna!

Koit Murule - "Aitäh, et sa panid mind sulgpalli armastama!"

Ants Mängel


No comments:

Post a Comment